מלונות זולים בתל אביב

מחפשים בתי מלון זולים בתל אביב?

תל אביב היא אחת מ -3,500 יעדים ברחבי העולם העומדים לרשות מטיילים בכל תקציב. עיינו ברשימה כדי לקבל פרטים על כל המלונות הזולים בתל אביב והזמינו את המלון המושלם בתל אביב!



Booking.com

טיפים למציאת מלונות זולים תל אביב

  • ישנם מלונות זולים בתל אביב אשר שוכנים לאורך החוף, מקום יפה ומיוחד.
  • שדרות רוטשילד הוא רחוב להולכי רגל באזור לב העיר, כאן מטיילים יוקרתיים ימצאו מלונות 5 כוכבים כמו מלון רוטשילד ומלון 65.
  • מבקרים המחפשים לשהות בסמוך לאוניברסיטת תל אביב יצטרכו להזמין מלון במרחק קצר מכיוון שאין מלונות בקמפוס. מלון לאונרדו סיטי טאואר תל אביב ממוקם ליד מספר קווי אוטובוס.
  • לחופשה רומנטית בתל אביב, מלונות בחוף פרישמן, כמו מלון קרלטון תל אביב, מציעים נופים של העיר והים התיכון.
  • מתחשק לכם לשהות במלון בוטיק זול בתל אביב? תוכלו למצוא מספר אפשרויות במרכז העיר. מלון Tlv 88 Sea הוא מלון קטן קרוב לים, ואילו Hotel Gilgal הוא מלון בוטיק עם נוף ים תיכוני.

שאלות נפוצות על בתי מלון בתל אביב זולים

מי שמחפש מלון זול בתל אביב באתרנו נוטה לחפש ביפו העתיקה, בצפון ובסמיכות למרכז העניינים של תל אביב.

אין הרבה מלונות זולים בקרבת שדה התעופה שמומלצים מאוד, כך שההיתר הטוב ביותר שלכם הוא למצוא מלון עם שירות הסעות לשדה תעופה או ליד קו הרכבת שיוצא לשדה התעופה בן גוריון. מלון ויטל, מלון בוטיק תל אביב-ביזנס עסקי, הוא אפשרות טובה בקרבת אטרקציות מובילות רבות, המציעה שירות הסעות בתשלום.
ניתן לקרוא עוד על המלון בלחיצה כאן.

מלון ישרוטל טאואר כולל בריכת שחייה על הגג עם נוף לים התיכון ומציע אזור שיזוף על הגג המעגלי שלו. אפשרות נוספת היא מלון אינדיגו תל אביב, במחוז היהלומים, רק מרחק קצר מפארק הירקון. במלון היוקרתי דן תל אביב בריכה מקורה גדולה.

המלון הרומנטי Shenkin Hotel מציע שירותי ספא הכוללים טיפולי עיסוי שונים, כמו עיסוי רקמות עמוק ועיסוי ארומתרפי. זוגות מוזמנים לשתף את הטיפולים שלהם וליהנות מבקבוק קאווה במרפסת הגג.

כן. ישנם מספר מלונות זולים במרכז העיר ויפו העתיקה שהם ידידותיים לחיות מחמד. השהייה בסמוך לפארק הירקון תעבוד טוב עם אנשים עם כלבים. מלון ים ממוקם בקצה המערבי של הפארק, Hotel & Relax מציע אירוח בוטיק במרחק הליכה קצר מהירקון וגם מפארק העצמאות הקטן יותר.

תוכלו להסתכל במפת המלונות שלנו כדי למצוא את המלונות הטובים ביותר בקרבתכם.
לחצו כאן למעבר למפה.

ניתן למצוא שלל מבצעים לבוקינג באתרנו. כדי לעבור לדף הנחות בבוקינג לחצו כאן.

מלונות זולים תל אביב - מצא את המלון המושלם

כולם רוצים למצוא את הדיל הטוב ביותר, אבל המחיר הוא רק גורם אחד שיש לקחת בחשבון בעת ​​ההזמנה של מלון בלתי נשכח. בין אם אתה מבקר משפחה, משתתף בכנס או יוצא לחופשה בתל אביב, חוויה מדהימה צריכה להיות דבר שאין להתפשר עליו.

עשינו את המחקר שלנו כדי להביא את האפשרויות הטובות ביותר לקצות האצבעות שלך. הזמינו איתנו את המלון שלכם בתל אביב והתחילו את ההרפתקה הבאה שלכם.

אתה לא המטייל הממוצע – ואנחנו יודעים זאת
עשית את שיעורי הבית שלך וידעת בדיוק לאן אתה רוצה ללכת. אנו כאן כדי לעזור בכמה טיפים.

תתפנק בסוף השבוע
מלונות בערים גדולות בדרך כלל גובים מחירים גבוהים יותר במהלך השבוע, כאשר אנשים נוסעים לעסקים. סופי שבוע יכולים להיות מציאה! זה ההפך עבור מקומות נופש, כך שאם אתם מחפשים בריחה לחוף, שקלו טיול באמצע השבוע.

תן לעצמך פינוק של חדר
אם התוכניות שלך גמישות, השתעשע עם כמה תאריכי נסיעה שונים – מעבר של כמה ימים בכל דרך, יכול לעזור לך לחסוך בגדול. המחירים בדרך כלל קופצים בסופי שבוע לפני ואחרי חגים פופולריים, לכן אנו ממליצים להרחיק אותם. או לשקול ביקור מחוץ לעונה, כאשר המחירים בדרך כלל נמוכים יותר.

תכנן סביב אירועים גדולים
האם המחירים גבוהים באופן מפתיע? יתכן ויהיה כנס או פסטיבל ענק בעיר. שקול לשנות את התאריכים שלך אם אתה יכול. כמובן שאם זו הסיבה שאתה הולך, תצטרך לנגוס בכדור. אנו עדיין נעבוד בכדי להשיג לך את המחירים הטובים ביותר שיש.

צור הרפתקאות חדשות
הקדיש זמן לתכנון מה שאתה רוצה לראות, לטעום ולגלות. שום דבר לא משלים טיול, גדול או קטן, כמו כמה חוויות חדשות! בדוק אפליקציות עירוניות או אתרי אינטרנט באזור כדי לגלות מה חדש ואילו אירועים מתרחשים במהלך השהייה. אפילו במהלך מפגש משפחתי, תוכלו ללכת לאותו דוכן טאקו דגים של המקומיים או למועדון המוסיקה מתחת לרדאר.